KALİTE POLİTİKASI

Oze Kahve'nin Kurumsal Kalite Politikası şu ilkelerden oluşmaktadır:

1- Müşteri odaklılık: Fiyat, kalite, lezzet, tazelik ve iletişimde müşteri memnuniyetini her zaman en önde tutmak,

2- Profesyonellik: İşbölümü ve altyapıda profesyonel ve disiplinli bir yaklaşım benimsemek,

3- Sürdürülebilirlik: Kalitede, tazelikte ve lezzette sürekliliği sağlayabilmek için doğru ve uygun bir "butik üretim" felsefesi benimsemek,

4- Sosyal Sorumluluk: Kahvenin tüm proseslerinde yer alan işçilerin ve çevrenin korunmasını, topluma desteklemek,

5- İnovasyon: Daha iyi bir "Oze" için sürekli yenilikçi yaklaşımla, geleceğe yönelik ar-ge çalışmaları sürdürmek.